Levandule | DIY

11:30:00

AHOJKY!
Je léto a jsou prázdniny, ale to neznamená, že buchom se měli flákat a prosedět je celé u elektroniky. Proto jsem si vybrala tot DIY, ke kterému se bez přírody neobejdete.
Kdo rád přijde do krásně provoněného domku nebo bytu? No asi každý. Proto vám dneska ukážu několik tipů jak si ho krásně provonět a nebude vás to nic stát!
Stačí si vyjet do přírody nasbírat levanduli a prakticky už máte splněno!!!

Vonná kytice (S tímto DIY mi pomohla maminka, protože nemám dostatek rukou...mám 2)

Na toto DIY nebude zapotřeby prakticky nic. Stačí obyčejná gumička, nějaká stužka a levandule. Já si vybrala ty levandule, které mají nejdelší sotnky. Dala jsem je k sobě, zagumičkovala, aby držely u sebe a potom obmotala stužkou, na jejímž konci jsem udělala očko na zavěšení. A teď už si jenom vybrat místo...

Vůně na cesty
Pokud rádi cestujete, tak tento výrobek je přesně pro vás. Jedná se totiž o cestovní verzi předchozího DIY. Vezmi si nějakou krabičku (já vzala od sušenek a rozložila ji) a popadané květy levandule. Květy rozlož na krabičku a dej vysušit na okno nebo na topení. Podle toho kolik květů jsi nechala vysušit, si vyber taštičku či pytlíček (nejlépe látkový nebo nějaký, přes který může vůně proniknout), a až budou kvítky uschlé, vlož je do pytlíčku a máš HOTOVO! (Před tím, než je dáš do pytlíčku je také můžeš nadrolit, tím podpoříš jejich vůni!)

Levandule jako vonná dekorace do pokojíku
Pokud chceš provonět svůj pokojík, čti dál. Na tyto výrobky jsem vybrala cca. stejně dlouhé levandule. Pokaždé jsem si je dala na kupičku a něčím svázala. Např. prasklou gumičkou do vlasů, a tím jsem vytvořila roztomilou dekoraci, kterou jsem si pověsila na poličku nad mým stolkem, nebo chlupatým drátkem, tím jsem levandulky zpevnila a mohla si je dát mezi psací potřeby, či sepla sponkou a připevnila na nástěnku. Ve fantazii se meze nekladou!!!











                                                                                                                              Sofi

You Might Also Like

0 komentářů