PODZIM I Tips

15:30:00


Fall inspiration 
Podzim pro mne patří mezi nejkrásnější období v roce. I když je to jedno z nejhektičtějších a velmi melancholických období, mám ho ráda. Počasí mění z teplého na studené, mlhy, déšt, kroupy... to k podzimu patří. Dny už se ochlazují a kdo by se netěšil domů na hrnek teplého čaje, hřejivou, huňatou deku a oblíbený seriál. Podzim mě baví, chtěla bych se s vámi podělit o pár tipů:
1. Vazelína na rty
V mém okolí na podzim nesmí chybět balzám na rty či vazelína na rty. Nevím zda je to jejich krásnou vůní a nebo tím jak často mi na podzim praskají rty, ale zamilovala jsem si ji. (Tato je z lékárny Dr.Max)

2.Šála
Já šály zbožňuji, jsou slušivé a zahřejí, ještě když má vánočně-podzimní barvy je úplně úžasné! (F&F)

3.Laky na nehty
Já osobně nejsem velkým milovníkem laků na nehty a už vůbec ne výrazných barev, ale tyto jsem si proste zamilovala. Matnná šedá, nude a tmavě až vinově růžová mi už nesmí chybět! (nude a šedá- AVON, vínová- miss sporty)

4.Knížka
Já ráda čtu, ale jen pokud mně knížka zaujme.  




You Might Also Like

0 komentářů