Photo Diary

20:42:00

Ahojky !!!

Dneska vychází nový článek - Photo Diary !
Přidám vám sem pár fotek z jednoho výletu.
1. VÝLET K JEZERU

V příštím článku vám přidám fotky z mého druhého výletu ...
VÝLETU NA SKÁLY

Tak se dívejte ...
Pokud budete chtít vědět k jakému jezeru či k jaké skále jsem se vydala... Napište nám !












Tohle byl můj výlet k jezeru ...


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Páni je skvělý!!!!!Já rád fotografuju a tohle jsou krásné fotky😝😜.Inspirivalo mě jak fotíte jednu věc zaostřenou a pozadí rozmazané skusil jsem to a je to boží!!!!!!!!!!!!!DÍKY🍦😘

    OdpovědětVymazat
  2. Není vůbec za co !!! Od toho je tenhle blog ... Pokud by ti to nevadilo, byly bychom rády kdyby jsi nám poslala pár tvých fotek 😉.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za váš čas, který jste věnovali napsaní tohoto komentáře.