Fotografování

20:05:00

Ahojky !!!
Jestli z vás někdo rád fotografuje, tak myslím,že tento článek je přesně pro něj ! ...
Co nejraději fotografujete ? - jídlo ?
                                             - lidi ?
                                             - přírodu ?
                                             - město ?
                                       Nebo cokoli jiného ...
Já osobně ráda fotografuji cokoli... Skoro pokaždé mám s sebou foťák a kdykoli jsme někde se Sofčou nafotíme hróóómadu fotek :).

Pokud fotografuji přírodu ...
Ráda fotím tak,že obvykle v pravém rohu fotky je před hlavním, motivem fotky kousek větvičky :).
Taky miluji fotky na kterých je rostliny velmi zaostřená a vše okolo ní rozmazané ...
Miluji rozkvétající přírodu, je tak krásná, uklidňující a tak fotogenická :) (např. třešeň )...

Jak přírodu rádi fotíte vy ???


Pokud fotografuji jídlo ...
Dávám přednost čokoládě ( samozřejmě rozpuštěné a použité jako poleva )... Tak krásně se leskne !
Stejně jako u fotografování květin miluji, když je pozadí rozostřené ... :)
Taky se mi zdá velmi fotogenické uvařené vajíčko.
Ale obecně se mi nejvíce líbí fotky sladkého jídla s čokoládou :).

Pokud fotografuji nějaké osoby ...
Ráda zachycuji detaily (např. náhrdelník či hodinky ) ...
Tak též se mi velmi líbí, když je u pózující osoby nějaká květina či jídlo :):):).
Velmi ráda fotografuji osoby (dívky ) s rozpuštěnými vlasy ... Hlavně, když fouká ale nepohrdnu ani upleteným copem či copánky ( já osobně radši nosím rozpuštěné vlasy a Sofča taky :)).

Pokud fotografuji město ...
Myslím, že všichni milovníci fotografování mají oblibu ve focení hlavně starých ulic, budov, náměstí a kašen... nejlépe s rozkvetlým stromem :).
Lavičky zasněžené či zasypané okvětními lístky květů jsou mi častou předlohou :).

A teď vám něco povím :) ...
Když jsem se šla projít okolo jezera spatřila jsem ve vodě kmen ( kus spadlého stromu vyčnívajícího z vody ) a na tom kmeni byl nějaký zvláštní hrbolek ...Z dálky jsem nepoznala, co to je, tak jsem to vyfotila a přiblížila si to ... A hádejte co to bylo ............................... Byla to ŽELVA !!!
Došlo mi, že někdo svého domácího mazlíčka vypustil do jezera a želva se pak stala postrachem všech tvorů v jezeře,a proto si vylezla na kmen, aby viděla své teritorium :)
Pokud se mi podaří fotky stáhnout, tak je určitě dám na blog :))).
Napište jestli se vám článek líbil ....
Napište co a jak rádi fotografujete vy ...
Budu se těšit na vaše zprávy ...
                                                                                                   Mějte se hezky Juli :)
zde je ta želva 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj Juli, to s tou želvou je úžasné už se těším na fotku!!! Článek se mi moc líbil a ráda fotografuji přírodu!!! Jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :)
    Jsem velmi ráda, že se ti můj článek líbí...
    Fotka by už měla vyjít, tak se určitě podívej !
    Byla bych ráda kdyby jsi nám napsala o čem by si chtěla další články.
    Juli

    OdpovědětVymazat
  3. Mě osobně nejvíc baví fotit a aranžovat jídlo :D I v přírodě se dokážu svým zpïsobem vyřádit ale jídlo je prostě asi fotogeničtější :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si mysím to stejné, ale nejlepší je stejně ho potom sníst!
      Sofi :D

      Vymazat

Děkujeme za váš čas, který jste věnovali napsaní tohoto komentáře.